NABÓR PRACOWNIKÓW NA BASEN KĄPIELOWY W MIĘDZYLESIU
S.210.3.2013 Załącznik do zarządzenia nr 114 /2013
Burmistrz Miasta i Gminy Międzylesie ogłasza konkurs na wolne stanowiska pracy
na nowo uruchamianym basenie kąpielowym w Międzylesiu
Urząd Miasta i Gminy Międzylesie
57-530 Międzylesie
2. Pracownik administracyjno-gospodarczy na basenie kąpielowym w Międzylesiu
Wymagania niezbędne:
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
3) brak skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub
umyślne przestępstwo skarbowe;
4) brak zakazu pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami
publicznymi;
7) co najmniej pięcioletni staż pracy na stanowisku kierowniczym;
8) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku.
1) komunikatywność, umiejętność kierowania zespołem, kreatywność, kultura
2) skrupulatność i rzetelność w prowadzeniu spraw na stanowisku pracy;
5) znajomość przepisów prawnych regulujących ustrój i kompetencje samorządu
gminnego (ustawa o samorządzie gminnym, ustawa o pracownikach samorządowych,
ustawa o finansach publicznych, ustawa o zamówieniach publicznych);
6) znajomość przepisów prawa pracy;
7) umiejętność obsługi komputera i podstawowych programów komputerowych;
7) inne kwalifikacje zawodowe, przydatne na stanowisku kierownika basenu
kąpielowego.
B. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku kierownika basenu
1) pełnienie funkcji kierownika basenu kąpielowego,
2) prowadzenie wewnętrznej dokumentacji obiektu oraz planowanie rocznych kosztów
jego funkcjonowania,
3) opracowywanie projektów regulaminów korzystania z obiektu,
4) bieżący nadzór nad technicznym funkcjonowaniem oraz prawidłową i bezpieczną
eksploatacja basenu,
5) nadzór nad utrzymaniem basenu we właściwym stanie technicznym, sanitarnym,
p.pożarowym,
6) zapewnienie utrzymania wymaganej jakości wody basenowej,
7) terminowe zabezpieczenie obiektu w niezbędne dla procesów technologicznych
materiały, środki chemiczne, środki utrzymania czystości i inne,
8) odpowiedzialność za gospodarowanie powierzonym mieniem, zabezpieczenie przed
kradzieżą i zniszczeniem,
9) odpowiedzialność za bezpieczeństwo osób korzystających z basenu,
10) zarządzanie zasobami ludzkimi i właściwe planowanie pracy,
11) informowanie przełożonego o wszelkich nieprawidłowościach w funkcjonowaniu
C. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
Praca na obiekcie basenu kąpielowego w Międzylesiu w pełnym wymiarze czasu
pracy, czas pracy - ośmiogodzinny. Umowa o pracę zawarta będzie na czas określony.
Praca polegać będzie na pełnieniu nadzoru nad prawidłowym funkcjonowaniem
basenu. Część pracy wykonywana będzie poza pomieszczeniami biurowymi, na terenie
basenu, w charakterze nadzoru i obsługi instalacji basenowych (wentylacja,
ogrzewanie, monitoring, nagłośnienie).
2. PRACOWNIK ADMINISTRACYJNO-GOSPODARCZY NA BASENIE
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
3) brak skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub
umyślne przestępstwo skarbowe;
6) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku.
2) skrupulatność i rzetelność w wykonywaniu obowiązków na stanowisku pracy;
3) dyspozycyjność,
4) umiejętność obsługi komputera i podstawowych programów komputerowych,
5) inne kwalifikacje zawodowe, przydatne na stanowisku pracownika administracyjno-
gospodarczego
B. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracownika administracyjno-
gospodarczego
1) pomoc w prowadzeniu dokumentacji obiektu,
2) wykonywanie zadań związanych z utrzymywaniem niecek basenowych we
właściwym stanie technicznym i sanitarnym,
3) wykonywanie prac porządkowych w zakresie utrzymania w czystości:
- budynku administracyjnego wraz z zapleczem sanitarnym i przebieralnią,
- ciągów pieszych, terenów zieleni, placu zabaw, boiska do siatkówki i innych
elementów znajdujących się w obiekcie,
4) dzienne ewidencjonowanie oraz nadzór nad dopuszczalną ilością osób
5) zgłaszanie kierownikowi wszelkich nieprawidłowości w funkcjonowaniu basenu.
C. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
Praca na obiekcie basenu kąpielowego w Międzylesiu w pełnym wymiarze czasu pracy,
czas pracy - ośmiogodzinny. Umowa o pracę zawarta będzie na czas określony. Prace
administracyjno-biurowe będą wykonywane w budynku. Część zadań wykonywana
będzie poza pomieszczeniami biurowymi, na terenie basenu i polegać będzie na
wykonywaniu prac związanych z utrzymaniem porządku i czystości na obiekcie.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej
i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6 %.
IV. WYMAGANE DOKUMENTY DLA OBU STANOWISK
1) curriculum vitae (cv) wraz ze zdjęciem,
2) kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem dowodu osobistego (obie strony),
3) dokumenty potwierdzające wykształcenie (oryginały lub kopie potwierdzone za zgodność z oryginałem),
4) oświadczenie, że kandydat nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne,
5) świadectwa pracy z poprzednich miejsc pracy lub zaświadczenie aktualnego pracodawcy stwierdzające staż pracy (inne dokumenty według uznania kandydata),
6) oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U.
z 2002 r. nr 101, poz.926 ze zm.) w celach przeprowadzenia konkursu.
V. OKREŚLENIE TERMINU I MIEJSCA SKŁADANIA DOKUMENTÓW
Dokumenty aplikacyjne należy składać w zaklejonych i opisanych odpowiednio kopertach:
1/ ”Nabór na stanowisko kierownika basenu kąpielowego w Międzylesiu”,
2/„Nabór na pracownika administracyjno-gospodarczego na basenie kąpielowym
w Międzylesiu”
W przypadku przesyłki pocztowej ważny jest dzień jej wpływu do Urzędu (data stempla
pocztowego – data nadania nie ma znaczenia).
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
Informacja o wynikach naboru zostanie zamieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej www.bip.miedzylesie.pl
Pracownikiem upoważnionym do bezpośrednich kontaktów z kandydatami jest Sekretarz Miasta i Gminy Międzylesie Aleksandra Kruk tel. 74 8126 327 lub 74 9126 347.
/ - / Tomasz Korczak
Podmiot udostępniający: | sekretarz |
Informację wytworzył(a) lub za treść odpowiada: | A.Kruk |
Data wytworzenia: | 25-06-2013 |