- URZĄD MIASTA I GMINY
- Rejestry Ewidencje i Archiwa
- Biuro Rady Miejskiej
Biuro Rady Miejskiej
I. Rejestr uchwał Rady Miejskiej w Międzylesiu zawierający:
- numer
- datę podjęcia uchwały,
- tytuł,
- ważniejszą treść,
- termin wykonania,
- termin złożenia sprawozdania,
- data przekazania uchwały do Wojewody i RIO,
- wykonawcę uchwały,
- termin ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym,
- zmiany
- uwagi
Wzór rejestru stanowi załącznik Nr 1. Rejestr prowadzony jest od 1990r. - wgląd w Biurze Rady Miejskiej UMiG – pokój nr 15.
II. Rejestr skarg kierowanych do Rady Miejskiej zawierający:
- datę otrzymania skargi,
- skąd otrzymano,
- nazwisko i imię,
- treść skargi,
- komu przekazano,
- datę przekazania,
- termin udzielenia odpowiedzi,
- sposób załatwienia,
- datę otrzymania odpowiedzi,
- uwagi
Wzór rejestru stanowi załącznik Nr 2. Rejestr prowadzony jest od 1998 r. - wgląd w Biurze RM UMiG – pokój nr 15
III. Rejestr wniosków zgłaszanych na sesji Rady Miejskiej zawierający:
- datę zgłoszenia,
- imię i nazwisko zgłaszającego,
- przedmiot,
- adresat,
- datę przekazania,
- datę udzielenia odpowiedzi,
- sposób wykonania
Wzór rejestru - załącznik Nr 3. Rejestr prowadzony jest od 1998 r. -
wgląd w Biurze RM UMiG – pokój nr 15
IV. Wykaz oświadczeń majątkowych składanych przez radnych RM w Międzylesiu zawierający:
- imię i nazwisko,
- rodzaj dokumentów,
- datę wpływu,
- uwagi.
Wzór wykazy stanowi załącznik Nr 4. Wykaz prowadzony jest od 1998 r. - wgląd do wykazu w Biurze RM UMiG – pokój nr 15.
V. Ewidencja publikacji uchwał RM w Dzienniku Urzędowym Woj. Dolnośląskim zawierająca:
- tytuł uchwały,
- numer i datę podjęcia,
- datę publikacji w Dzienniku Urzędowym,
- datę wejścia w życie,
- uwagi
Wzór stanowi załącznik Nr 5. Ewidencja prowadzona jest od 2001 r. – wgląd w Burze Rady Miejskiej UMiG – pokój nr 15
Ponadto w Biurze RM sporządzane i udostępniane są protokoły z sesji i posiedzeń Komisji Rady Miejskiej. Dokumenty te udostępnia pracownik Biura Rady - na miejscu. Prawo dostępu i korzystania obejmuje w szczególności wgląd od protokołów, uchwał i rejestrów Rady, ich czytanie, sporządzanie notatek a także kserokopii. Prawo dostępu i korzystania nie dotyczy protokołu z utajnionej części obrad.
I. Protokoły z sesji Rady Miejskiej zawierające:
- numer sesji, datę, miejsce i czas trwania sesji
- stwierdzenie prawomocności obrad,
- nazwisko i imię przewodniczącego obrad,
- nazwiska i imiona radnych nieobecnych,
- porządek obrad,
- stwierdzenie przyjęcia protokołu z poprzedniej sesji,
- przebieg obrad, streszczenia wystąpień, wnioski i zapytania,
- przebieg i wynik głosowań.
Do protokołu dołącza się listę obecności radnych i listę obecności zaproszonych gości, teksty pisemnych wystąpień i wniosków oraz teksty uchwał. Sposób sporządzenia protokołu określa § 20 Statutu Miasta i Gminy Międzylesie /uchwała Nr VI/39/03 RM z dnia 25 marca 2003 r./
Protokoły znajdują się w Biurze RM – pokój nr 15 UMiG.
II. Protokoły z posiedzeń Komisji zawierają:
- numer posiedzenia Komisji,
- datę posiedzenia,
- porządek posiedzenia,
- streszczenie przebiegu obrad,
- przebieg głosowań,
- wnioski i opinie
Do protokołu dołącza się listę obecności członków Komisji, pisemne informacje, wyjaśnienia, analizy i inne materiały dotyczące spraw będących przedmiotem posiedzeń Komisji.
Protokoły znajdują się w Biurze RM – pokój nr 15 UMiG.
informację wytworzył: | Gliński Marek "Informatyk" |
za treść odpowiada: | Aleksandra Kruk |
data wytworzenia: | 2003.08.18 |